ACCEDI

Attendere, registrazione in corso...

Password dimenticata?

×

REGISTRATI

Registrati gratis su Fuoriditesta.it, il più grande sito umoristico italiano.

Attendere, registrazione in corso...

Iscriviti usando il tuo indirizzo e-mail

Hai già un account? Accedi al sito

×
Seguici su Google+ Feed RSS Seguici su YouTube
Visualizzazione risultati da 1 a 1 su 1

Porcelain And The Tramps - Fuck Like A Star

  1. #1
    Rude Chrystel
    Ospite

    Predefinito Porcelain And The Tramps - Fuck Like A Star

    Haha,
    If there's a fucking problem with the fucking shit in
    This fucking song we can fucking edit it out for the fucking god damned radio.
    Fucking god damned cunt ass mother fucking bitch ass fuck face.
    Suck my big fucking black dick and I wanna see that ass clap, bitch.

    She puffs her lips on cigarettes and paces in the lobby
    Silhouettes of pure white skin
    A super in post-party
    She is the string that holds your fate
    The one that gets it started
    So if you’ve got the balls to fight then put your mouth around it

    Oooh I know you're out of it
    Oooh I know you want it
    She fucks like a star
    All way to the top
    Mess with your head
    Make you want it
    Fucks like a star
    So rated R
    You'll do anything
    ’Cause she fucks like a star, fucks like a star

    Anorexic beauty queen with panty lines so toxic

    Centerfold erotic
    She’s had a gram, a shot, a slam, enough to start a riot
    Everybody wants a piece
    But only I’m invited

    Oooh I know you're out of it
    Oooh I know you want it
    She fucks like a star
    All the way to the top
    Mess with your head
    Make you want it
    Fucks like a star
    So rated R
    You'll do anything
    Because she fucks like a star, fucks like a star



    Oooh she make you want it you want it
    Oooh you fucking love it you love it
    Fucking fuck like a star, star, star
    You fucking fuck like a star, star, star
    I’ll fuck you like a star, superstar
    I’m gonna fuck you like a superstar star star star
    She fucks like a star
    All way to the top
    Mess with your head
    Make you want it
    Fucks like a star
    So rated R
    You'll do anything
    ’Cause she fucks like a star, fucks like a star

    I’ll fuck you like a star, superstar
    Fucks like a star
    I’ll fuck you like a star, superstar
    Fucks like a star
    I’ll fuck you like a star, superstar
    Fucks like a star
    I’ll fuck you like a star, superstar
    Fucks like a star
    I’m gonna fuck you like a superstar star star star
    Fucks like a star
    Fucks like a star
    I’ll fuck you like a star, superstar
    I’m gonna fuck you like a superstar star star star
    Hahaha, haha

  2. # ADS
     

Discussioni simili

  1. Articolo 31 - Fuck you
    Da Pollo82 nel forum Testi musicali
    Risposte: 12
    Ultimo messaggio: 14/4/2009, 14:20
  2. Eamon - Fuck it
    Da Rum e Cocaina nel forum Testi musicali
    Risposte: 2
    Ultimo messaggio: 4/7/2007, 7:55
  3. Tenacious D - Fuck Her Gently
    Da Kim nel forum Testi musicali
    Risposte: 0
    Ultimo messaggio: 17/5/2007, 21:41
  4. Moby - Porcelain
    Da Wishmaster nel forum Testi musicali
    Risposte: 0
    Ultimo messaggio: 10/5/2006, 14:44
  5. caparezza - fuck the violence
    Da Imagine nel forum Testi musicali
    Risposte: 0
    Ultimo messaggio: 2/5/2005, 23:08